صفحه اصلی

درایو سرعت متغیر

آلیاژگران، دنیای کنترل

درایو G120P با ارائه استراتژی های متعدد برای کنترل فن و پمپ ها شما را به صرفه جویی 60 درصدی انرژی در مقایسه با روش های معمول می رساند .

بازدهی را چگونه معنی می کنید؟

G120P تعریف کاملی از بازدهی را ارائه می دهد. درایو سرعت متغییر G120P زیمنس، یک ایده آل بی نظیر برای کنترل کارآمد سیستم های HVAC  ساختمان های تجاری و مسکونی است. یک استراتژی هوشمند برای کنترل فن و پمپ ها، که می تواند تا 60٪ در انرژی صرفه جویی کند، از استهلاک جلوگیری و هزینه های تعمیر و نگهداری را در مقایسه با روش های معمول به طور چشمگیری کاهش دهد همچنین ویژگی مدولار درایو  G120P زیمنس، انعطافپذیر بودن این محصول را در کنار نصب و استفاده ی آسان تضمین می کند.

صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی

در اکثر مواقع سیستمهای سرمایشی ، گرمایشی و تهویه مطبوع به صورت ماکزیمم طراحی میشود و این در حالی است که در 85% مواقع انرژی مورد نیاز رسیدن به شرایط آسایش بسیار کمتر از سیستم طراحی میباشد. امکان تغییر دور پمپ و فن بر اساس نیاز واقعی، میزان مصرف انرژی را تا 60% کاهش میدهد که این مهم به معنای کاهش چشم گیر هزینه مصرف انرژی است.

صرفه‌جویی در هزینه به خاطر به حداقل رساندن هارمونیک‌

سری G120 با دارا بودن هارمونیک نزدیک به صفر باعث کمترین انحراف در سیستم تغذیه  AC و رفع نیاز به تجهیزات جانبی اضافه همچون فیلترها میشود، که این ویژگی با صرفه جویی در خرید، راه اندازی و نگهداری تجهیزات اضافه باعٍث طول عمر بیشتر تجهیزات و مانع از صدمه به تجهیزات حساس میشود .

کنترل‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و عمر دستگاه‌های خود را افزایش دهید. به عنوان مثال حالت ECO به‌طور خودکار مصرف برق موتور را متناسب با بار بهینه می‌کند. همچنین اگر موتور در فرکانس اصلی خود به صورت یک دوره از پیش تعیین شده کار کند، G120P  به حالت بای‌پس تغییر حالت داده و خاموش می‌شود.

زمانی‌که موتور باید کمتر از فرکانس اصلی کار کند، درایو به‌طور خودکار روشن می‌شود. این شروع و توقف آرام و همچنین هارمونیک‌های شبکه‌ای که به حداقل رسیده، باعث کاهش استهلاک موتور و افزایش طول عمر پمپ‌ها و فن‌ها می‌شود.

چون G120P از افزایش گشتاور و بار جلوگیری می‌کند، به محافظت از کل سیستم هم کمک کرده و هزینه‌‌های نگهداری و تعمیرات را کاهش می‌دهد. این 98 درصد کارایی به دست آمده و صرفه‌جویی در انرژی نشان می‌دهد که  خرید G120P یک سرمایه گذاری مطمئن است.