صفحه اصلی

سیستم پیجینگ و آلارم

آلیاژگران، دنیای کنترل

یک پورتفولیو کامل از سیستم های اعلان حریق و تخلیه، از هشدارهای نوری و صوتی گرفته تا سیستم‌های  آدرس پذیر (PA) و اعلان صوتی (VA)   که در شرایط ویژه، شما را از انتقال سریع و مستقیم پیام مطمئن می کند.

چه برای یک ساختمان واحد و چه برای چندین ساختمان بزرگ ، پلتفرم هوشمند مدیریت ساختمان‌، به صورت یک‌پارچه، مطمئن می‌شود که افراد مناسب، پیام مناسب را در زمان مناسب دریافت می‌کنند تا از وحشت جلوگیری شود و در صورت بروز حادثه تخلیه به صورت منظم و سریع انجام گردد.

نحوه هشدار و تخلیه افراد در سناریوهای مختلف ساختمان‌ها، روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است. افراد بیشماری همیشه خلاف این هشدارها عمل می‌کنند، چرا که همه افراد با ساختمان آشنایی ندارند یا شرایط فیزیکی برای فرار از محل حادثه را نمی‌توانند درک کنند. همچنین  اطمینان از کارآمد بودن سیستم‌های تخلیه نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه دارد.

هشدار بصری و صوتی همزمان

همیشه باید همه احتمال‌ها را در نظر گرفت. افراد کم‌شنوا یا کسانی که هدفون دارند در مواقع حادثه به چیزی بیشتر ازهشدارهای صوتی نیاز دارند. درگیر کردن دو حواس و استفاده از هشدار بصری یا صوتی برای تخلیه سریع و مطمئن ضروری است.

صدای هشدار دهنده به دو زبان

اکتفا کردن به صدای آژیر خطر، در محیط‌های ناآشنا نمی‌تواند باعث واکنش‌های سریع و به‌موقع افراد شود. اما هشدارهای صوتی این‌کار را انجام می‌دهند، به‌خصوص اگر به چندین زبان ساخته شده باشند.

 پیام‌های هشدار صوتی از قبل ضبط شده

هشدارهای صوتی قسمت‌های مختلف ساختمان ممکن است به اطلاعات متفاوتی نیاز داشته باشند تا بتوان اطمینان حاصل کرد که همه افراد در زمان حادثه به‌موقع از ساختمان خارج می‌شوند.

 مسیرهای تخلیه بدون دود

باید از مسیرهای بدون دود برای تخلیه استفاده کرد، چرا که بیشتر افراد در زمان آتش‌سوزی به خاطر استشمام دود جان خود را از دست می‌دهند. بنابراین فراهم کردن مسیرهای عاری از دود و ایمن بسیار مهم است، به خصوص برای افرادی که دارای شرایط ویژه یا بیماری‌های خاص هستند.

کیفیت عملکرد

کیفیت عالی و بدون تاخیر صدای این سیستم‌ها، امکان اطلاع رسانی های در لحظه را در ساختمان های بزرگ فراهم می کند و از طرفی ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها یا مراکز خرید می‌توانند از آن‌ برای ارائه دستورالعمل‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی  استفاده کنند.

redundency

این شما هستید که مشخص می کنید چه سطحی از redundancy  مورد نیاز ساختمان شماست؛ سیم‌کشی پشتیبان اضافی، ماتریس‌های صوتی، سوئیچ‌ها،اجرای  شبکه مجزا و حتی خرید واستفاده از دو سیستم کاملا مشابه .

 Cerberus PACE می‌تواند دقیقاً مطابق خواسته‌های شما برنامه‌ریزی شود و در شرایط بحرانی ، عملکرد بدون نقص را تضمین  کند.

تخلیه

در مواقع اضطراری پیام‌های تخلیه از قبل ضبط شده و هشدارهای آنی، تخلیه کنترل شده را تضمین می‌کند. شما می‌توانید پیام‌های تخلیه را به صورت دستی، برای کل ساختمان یا برای قسمتی از آن به منظور اجتناب از وحشت و اطمینان از  تخلیه سریع و کارآمد، پخش کنید.

تعمیر و نگهداری آسان

به لطف مهندسی به‌روز و نگهداری آسان، جایگزینی یا گسترش سیستم‌ها، بدون به خطر انداختن ایمنی یا ایجاد وقفه‌ای در کار به راحتی قابل انجام است. دسترسی از راه دور برای نگهداری یا فعال کردن سیستم‌ها، ازجمله ویژگی‌های مثبت این دستگاه‌ها است، به‌صورتی‌که می‌توانید، از طریق تبلیت یا گوشی هوشمند خطوط بلندگو را به راحتی از دور فعال کنید. همچنین عیب‌یابی و راه اندازی مجدد نیز‌ از راه دور قابل انجام است.

Cerberus PACE Modular

6,000 W amplification

19″ cabinet

Possible redundancies: audio matrix, amplifier, speaker lines, cabinet and network

24 loops / 48 stubs

Cerberus PACE Compact

Cerberus PACE Compact 400 features

Includes 2x 200 W amplifiers

Extendable to max. 800 W + backup amplifier + pilot tone amplifier

Wall mounted

1 audio matrix

Possible redundancies: amplifier, speaker lines, cabinet, network

8 loops / 16 stubs

Cerberus PACE Compact 1000 features

Includes 2x 500 W amplifiers

Extendable to max. 2,000 W + backup amplifier + pilot tone amplifier

Wall mounted

1 audio matrix

Possible redundancies: amplifier, speaker lines, cabinet, network

8 loops / 16 stubs