صفحه اصلی

شیرآلات و محرک های زیمنس

آلیاژگران، دنیای کنترل

همه‌چیز تحت کنترل است

 طیف گسترده ای از شیرآلات و محرک‌های زیمنس که برای سهولت، دقت و بهره وریِ هرچه بیشتر انرژی ارائه می گردد. این طیف از محصولات، به شما در عملی کردن هر کنترل و الزامات هیدرونیکی در واحدهای تولید، توزیع و مصرف­ کننده انرژی کمک خواهد کرد.

شیرآلات هوشمند(Intelligent Valves)

شیرهای هوشمند،شیرهای دینامیکیِ خود بهینه ­ساز با قابلیت اتصال به کلود هستند که در گروه‌های گرمایش و واحدهای هوارسان استفاده می‌شوند. بهینه سازی مصرف انرژی،  افزایش بهره­ وری انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی از مزیت های این شیرآلات می باشد.

PICV

PICV (pressure-independent combi valves) شیرهای ترکیبی مستقل از فشار که از عرضه بیش از حد و تداخلات هیدرونیک جلوگیری کرده و باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های عملیاتی می شود.  شیرکنترل مستقل از فشار زیمنس با کنترل دبی، مقدار سرمایش و گرمایش خروجی را تنظیم می کند و علیرغم تغییرات دور پمپ و یا باز و بسته شدن شیرهای کنترل سایر مدارهای سیستم، اختلاف فشار ثابت در دو سر بخش کنترل کننده دبی را تضمین می کند. هر شیر PICV جایگزین 3 شیرِ شیر کنترل 2 راهه، شیر بالانس و شیر کنترل اختلاف فشار می باشد.

شیرهای ساچمه ای (Globe valves)

این فناوری برای کنترل دقیق و عملیات‌های بدون نشت طراحی شده‌ است. شیرهای توپی کنترلی (Control ball valves) برای کنترل مستمر و دقیق در مدارهای بسته و در واحدهای مصرف کننده، توزیع کننده و تولیدکننده انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیرآلات توپی کنترلیِ 6 پورتی  برای گرمایش و سرمایش فن­کویل ­های سقفی پیشنهاد می­شوند.

شیرهای توپی کنترلی Control ball valves

این فناوری برای کنترل دقیق و عملیات‌های بدون نشت طراحی شده‌ است. شیرهای توپی کنترلی (Control ball valves) برای کنترل مداوم و دقیق در مدارهای بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیرآلات توپی کنترلیِ 6 پورتی  برای گرمایش و سرمایش فن­کویل­های سقفی پیشنهاد می­شود.

شیر مغناطیسی (Magnetic valves)

شیرهای مغناطیسی، شیرهایی با محرک مغناطیسی متصل بوده که برای کنترل جریانات مخلوط ( آب، آب با ضدیخ، مایع انتقال حرارت و غیره) و بخار بوده که تقریباً برای تمام سیستم‌های HVAC مناسب می­باشند. همچنین شیرهای مغناطیسی برای کاربری های سخت از جمله مناطق مرتبط با صنعت نیز ایده‌آل هستند. بهره‌وری انرژی،کنترل سریع و مغناطیسی شیر در کمتر از دو ثانیه، کنترل دقیق و پایدار برای راندمان بالا از ویژگی های منحصر به فرد این شیرآلات می باشد.

واحدهای مصرف کننده انرژی
واحدهای توزیع انرژی
واحدهای تولید انرژی
شیرآلات هوشمند(Intelligent Valves)
-
گروه گرمایش و واحد های هوارسان
-
PICV
رادیاتورها، سرمایش از سقف، VAV، واحدهای فن کویل و کنترل zone
گروه های گرمایش و واحدهای هوارسان
گرمایش منطقه ای
شیرهای ساچمه ای (Globe valves)
گرمایش از کف، رادیاتورها، سرمایش از سقف، VAV، واحدهای فن¬کویل، کنترلzone،
آب گرم خانگی، گروه¬های گرمایش و واحدهای¬هوارسان
گرمایش منطقه ای، بویلر و چیلر
شیرهای توپی کنترلی Control ball valves))
سرمایش از سقف، گرمایش و سرمایش از سقف، VAV، واحدهای فن¬کویل و کنترلzone
آب گرم خانگی، گروه¬های گرمایش و واحدهای¬هوارسان
-
شیر مغناطیسی (Magnetic valves)
-
آب گرم خانگی، گروه¬های گرمایش و واحدهای¬هوارسان
گرمایش منطقه ای، بویلر و چیلر