صفحه اصلی

سیستم های اعلان و اطفای حریق (آدرس پذیر/متعارف)

آلیاژگران، دنیای کنترل

زمانی‌که بحث از ایمنی ساختمان پیش می‌آید، نحوه اجرای آن بیش از پیش اهمیت پیدا میکند.سیستم اعلان و اطفای حریق Cerberus  زیمنس ( آدرس پذیر و متعارف)، راه‌حلی مناسب برای ایمنی در برابر آتش سوزی است. شرکت آلیاژگران، مجموعه‌ای از دانش کاربردی و مشاوره تخصصی را برای طراحی، نصب و راه اندازی این سیستم ها ارائه می‌دهد.

اطلاعات محصول

تمام عناصر ایمنی در یک سیستم

سیستم اعلان و اطفای حریق Cerbruse زیمنس شامل مجموعه‌ جامعی از تجهیزات، از جمله دتکتورهای دود، حرارت، شعله و گاز، برای تشخیص نشانه های حریق و فلاشرها و آژیر ها برای هشدار می باشد.

که طراحی، اجرا و استفاده درست از این سیستم، مانع از خطرات مالی و جانی می گردد.

تشخیص

با پیدایش اولین نشانه‌ های خطر، سیستم به‌طور خودکار فعال می‌شود و اقدامات لازم صورت می گیرد. دتکتورهای این سیستم برای طیف گسترده‌ای از کاربری‌ها وجود دارد، همچنین می‌تواند موقعیت‌های واقعی و غیر واقعی را بدون هیچ خطایی به خوبی تشخیص دهد، به عبارتی زیمنس، آلارم بی خطا را تضمین کرده تا به فراتر از آن‌چه که از ایمنی انتظار دارید برسید.

هشدار و تخلیه

سیستم اعلان و اطفای حریق Cerberus زیمنس به کمک دو هشدار صوتی و بصری توجه تمام افراد و کارکنان را به خود جلب می‌کند. همچنین زمانی‌که زنگ هشدار به صدا در می‌آید، راه‌حل‌های ما به تخلیه سریع و منظم افراد در مسیرهایی ایمن و عاری از دود و هدایت آن‌ها به مکانی امن، کمک شایانی خواهد کرد. 

اطفای حریق

در زمان آتش‌سوزی هر ثانیه با ارزش است و نباید آن‌ها را از دست داد؛ اما این مسئله تنها محدود به نجات و تخلیه افراد نمی‌شود، بلکه در زمان آتش‌سوزی باید از تجهیزات و اموال هم محافظت کرد و آسیب‌ها را تا حد ممکن کاهش داد.

پس برای تجهیزات پر‌هزینه و حساس باید تمهیداتی در نظر داشته باشید.سیستم اطفای حریق Cerberus زیمنس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و سیستم‌های اطفای حریق طبیعی یا شیمیایی به همراه سیستم‌های ترکیب‌شده از گاز و آب، ایمنی تجهیزات شما را تضمین می‌کند.

مدیریت خطر

تیم فنی آلیاژگران به شما کمک می‌کند تا ایمنی تمام ساختمان خود را به صورت یک‌جا و به‌راحتی کنترل کنید. سیستم مدیریت خطری که برای گسترش‌های احتمالی ساختمان شما در آینده هم جوابگو است. بنابراین فرقی نمی‌کند ساختمان شما تا چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد، سیستم اعلان و اطفای حریق ما بر اساس یک پلتفرم باز به همراه یک ساختار مدولار کار می‌کند که انعطاف‌پذیری در مقیاس را به شما ارائه ‌دهد.

فضای ابری (cloud)

اتصال سیستم‌های اطفای حریق Cerberus به فضای ابری، به شما امکان دسترسیِ همزمان برای کنترل چندین محل یا ساختمان را می‌دهد. بنابراین اطلاع رسانی به سرعت انجام شده و به مراتب سرعت پاسخگویی افزایش می یابد، در نتیجه شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه آسیبی خطرات را پشت‌سر بگذارید.

خدمات

سیستم اعلان و اطفای حریق باید منظم، پیوسته و یکپارچه عمل کند. مجموعه کاملی از خدمات به همراه پشتیبانی تیم فنی آلیاژگران این یک‌پارچگی را برای مدت‌های طولانی تضمین می‌کند. سرویس‌هایی که شرکت آلیاژگران به شما ارائه میکند، شامل انجام خواسته‌های شما در کنار مدرن بودن در زمان حال و همچنین گسترش سیستم‌ها بر اساس اهداف و نیازهای شما در آینده می‌باشد.